när jag dör, ska jag dö av skratt

Efter en kass dag så muntrade mina basketgirls upp mig rejält igår. Skrattade hela träningen. Det gick helt okej och jag blev på riktigt bra humör. Riktigt kul att se lille nells tillbaka på planen. Fortfarande lika gryyyym!
Så skönt när man har haft en kass dag och så får man träffa alla dom bästa som alltid gör mig gladare. Jag har mina stunder när jag bara vill gråta av skratt och så kände jag lite igår. Blir väl så när man har surat en hel dag.

Och mitt glada humör höll i sig när jag hos lovs. Skrattade som en tok! Åt gottis, pratade, sjöng, dansade (framför allt steffen som var sjukt jävla hype) och tog riktigt dräggiga bilder. Hehe lovert var nog finast på alla bilder.

Blir så glad av tanken att jag har så underbara vänner. Vänner som förstår och är ledsna och arga med mig när jag är det, men som samtidigt får mig att skratta och vara glad. Vänner som finns där i alla lägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0