öh vem är jag?

Vad faan gjorde jag igår egentligen? Ingen aning faktiskt. Jag minns ingenting från igår. Är det bara jag som går runt och inte märker vad jag gör och tycker att allt bara känns lulligt? Är jag hög? Nej inte direkt, men jag är trött - både skoltrött, och allmänt trött, jag är helt slut av värmen som i för sig är helt underbar, men som gör att man blir väldigt matt, jag längtar sjukt efter sommarlovet och eftersom det är det enda jag vill tänka på, glömmer jag halvt bort allt annat. Lulligt som sagt.

Nu ska jag snart iväg på mvp-fest i vällingby. Priser delas ut till dom som typ är bäst och har utvecklats mycket. Inget pris för mig i år är något som är rätt säkert, det har inte gått särskilt bra nämligen. Men ska finnas där och gratta den som får priset i alla fall.

Hörs seeeeeeeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0