shit

Gosh jag är stressad nu!

Skolan var chill, men var tvungen att stanna och plugga med päls efter, och det funkade inte alls helt enkelt. Vi hamnade på donken och våra idéer blev sågade av vår lärare. Så fick inte så mycket gjort. Sen blev det lampmontering och träning, och nu sitter jag här och ska plugga lite matte inför nationella imorgon, jobba på en stört svår samhällsuppgift tills imorgon, packa till göteborg..och som många vet så är jag en av världens sämsta packare. Jag river fram hela garderoben och vill ha med allt. Det här kommer ta tid.
Och så blir jag mer stressad av att jag har prov och annat plugg till närmaste dagarna efter göteborg, och det är verkligen noll chans att man pluggar där...fuck.

Var tvungen att släppa ut mina tankar. Ett riktigt tråkinlägg igen, sorry. :D:D:D:D:D:D:D:D:D...så nu är vi glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0