shulululu

Kvällen blev inte som det var tänkt att den skulle bli. Josse var tvungen att sitta barnvakt istället, så det blev fekke i intet med linnea, päls, johanna, julia och matilda! Inte alls helt fel. Spännande kväll, dans, skratt, trevliga människor. Läskig hemfärd bara, det blev bråk på tuben. Nån hade kniv, en kille kom gående med blod i ansiktet, drama, jag var rädd, väktarna tillkallades, det kom poliser, det blev förhör med några, jag var fortfarande rädd, kaos, tunnelbanan stod still länge, massa latinos - vilket jag råkade säga hehe, så sen blev jag rädd för att bli nerslagen...sen åkte till slut tuben, mams hämtade mig, tack tack tack <3

Förutom kaosgrejset så var kvällen nice. Träffade också lite spångafolk som jag inte har träffat på typ ett år, så det var kul. Hoppas ni har haft en bra kväll. Nu är det ljust ute, dags att sussa. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0