suck

Kan man sitta helt still när man hör den här? Knappt alltså.



Här har man fastnat vid datan igen...och jag är verkligen stressad som ett anus. När fan ska jag packa till göteborg? :O Kommer knappt hinna imorgon. Varför camilla varför är du så seg?
Okej jag måste sluta med att prata om mig själv i tredje person...då låter det som att jag är min enda vän..heh (osäkert skratt).
Men gud nu får jag skärpa mig "(osäkert skratt)", vad fan är det för nördigt. Som när man under under fjorreperioden skrav asg* och grovt* med en sån där ful liten stjärna hela tiden. Eller det är i alla fall två ord jag kommer ihåg att jag skrev konstant. Men nu ska jag fan bli cool...yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0