valborg

Morsning! Har inte gjort nånting på hela dagen, bara legat och sett på tv. Sweet 16 maraton, så jävlaaa bortskämda! Har även sett high school musical 3 två gånger som gick på tv...vad fan är den med mig och high school musical? Tycker dom filmerna är astöntiga, men ändå höll jag i åttan äkta föredraget om det när man fick välja vad man ville?! Shit, det är fan pinsamt, nu är jag stämplad. Hehe.

Men hur som helst, valborg igår. Mina planer ändrades fram och tillbaka, men det blev riktigt bra i alla fall.
Först handlade vi lite mat, knytis var det som gällde, och så bar det av till julia för middag och då var vi runt 15 pers. Maten var grymt god och vi satt ute på altanen med tak över huvudet, värme, filtar och musik. Det var riktigt nice.
Senare drog en del av oss vidare till fredrik, där det var en massa folk. Träffade jag bland annat på världens bästa och kramgoaste bajs. Kajsa kanske jag borde säga, men jag tror ni förstår att jag inte pratar om riktigt bajs...ääh awkward.

Orkar inte gå in på allt vi gjorde och så, kan bara säga att det blev en riktigt mysig valborg med härliga människor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0