matdagbok?

Vet inte riktigt vad det var med mig imorse. Vaknade halv nio, för att mamma var uppe och stökade. Suck. Var fett trött, men gick upp ändå. Solen sken och efter en tjockiskväll igårkväll med vänner, så kände jag mig idag på otroligt hälsosamt humör.? Tog lite vaniljyoghurt med hallon i, fett fresh och mumma. Fixade frukost till mickis också så hon fick frukost på sängen..då är det nåt som är skumt, för så snäll brukar jag inte vara. Men sen hoppade jag i hennes säng och råkade hoppa på hennes smalben så hon blev riktigt arg och då hade det jämnat ut sig lite.
Sen fråga jag flärret ifall det var okej att jag drog med honom ut på en joggingrunda (flärret ser jag btw som manligt). Han tvekade precis som jag, men vi sprang iväg ändå. Helvete vilken ångest det var. Benen släpade och de vingliga tanterna med stavar gick förbi mig. Det gick inte snabbt, men var ute i 25 minuter i alla fall. Alltid nåt.

Sen bar det av till stan med mamsi, där vi rände runt hela dan. Det var smockat med folk, och jag hittade knappt nånting förrän i slutet när jag tvingade mig själv att köpa nåt, bara för att jag inte ville åka hem tomhänt efter en så lång dag. Mitt bästa köp idag var en french hotdog som jag inte kunde hålla mig ifrån, men jag var fan tvungen. Jag var sååå hungrig och den var såå god.

Sen kom jag hem, tog en skål chips (så länge höll mitt hälsosamma) och gick ut i solen och la mig ett tag. Men det var fan kallt, och till slut blev det grillning - riktigt gott, och nu sitter jag här. Det här blev lite matdagbok. Fast jag har skippat min lunch, och alla mina småätningar, oops.

Rätt skön dag i alla fall. Skön helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0