tjuhuu

Fin dag. Chill med håltimmar hit och dit. Men ändå jobbigt med skola. Var tvungen att stanna som vanligt efter skolan med päls. Vi håller på med ett sista astufft arbete i samhällen så det är därför vi hela tiden måste stanna..aslame! Vi kom ingen vart, utan det blev flummande istället, och därför drog vi hem istället. Jaa mer då..har ätit godaste brownien också! Och en rolig grej som är värd att nämnas hände i matsalen idag. Är det bara jag som har tänkt tanken hur det skulle vara om man levde i en musikal? Om jag liksom började sjunga och dansa, och resten av skolan liksom fortsatte med mig. Skulle vara ascoolt, och idag hände ungefär det i matsalen. Det var en kille som ramlade typ..trodde jag i alla fall, och folk började klappa händerna och sen slå med brickor i takt. Whatta fuck. Sen slog de högre, och började sjunga, och sen kom en kille springande med cello, wow. Några stod på bordet ett tag, och efter ett tag stod alla upp och dansade. Shiiiet. Om jag fattade rätt så var det reklam för skolans musikal som ska visas snart...och om inte...fett skumt i så fall! :P

Nu blir det lagmöte och sen träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0