fame

Dagen har inte varit särskilt spännande. Kort dag i skolan, sen blev det musikal med päls och fialotta. Jag går inte runt med en päls alltså. Kan bara gör det klart för er att päls som jag nämner ganska ofta är elsa med håriga armar, då blev hon päls. Hehe sorry päls..du vet att jag är hårigare i alla fall. <3

Okej vi släpper håret. Det vi såg av musikalen var i alla fall väldigt bra. Gosh het kille. Vi suktade lite.
 Sen somnade jag när jag kom hem, var sjukt trött. Inte bra för har en stor inlämning tills imorgon som jag inte har kommit igång med. Sista nu innan det lugnar sig, måste orka lite till bara. Men är ju ledig imorgon, så får väl helt enkelt skriva ihop något en snabbis då. Det löser sig. Hakuna matata...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0