släktträff

Släkten har rört sig hemåt nu, sköönt är fett trött. Jag trodde det skulle bli torrt, för jag känner egentligen inte dom här människorna så bra. Med vissa är det liksom lite tvek om jag ska skaka hand eller krama dom..sån där pinsam stämning ni vet. Träffar inte pappas sida så ofta vilket är fett synd. Jag och mickis var helt lost när det gällde att veta vilka som var släkt med oss och alla andra. Fick bland annat reda på att jag har feett schyssta sysslingar, som vi inte har träffat innan tror jag, så det var riktigt kul. Och min farbror (halvfarbror) och hans fru är ju bara för jäkla sköna. Herreguuuud vad jag skrattade alltså!
Så det blev inte så dumt som jag hade tänkt mig i alla fall. Har haft det trevligt, och så var det ju ett plus att vädret var super och vi kunde sitta ute. :D

Toooodles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0