söndag

Helllooooooo! Is it anybody out theeeeeere?
piiiiiiiiiiiiiip. Come back...come back..piiiiiiiiiiiiiiip

Titanic..hehe.

Men hej på er hur som helst.
Skulle till rålis igår men som alltid när de gäller mig så ändras mina planer. Igår drog jag och josse istället på fest på ekerö. Ja man kan faktiskt bo där och jag såg inte ens nån bonde. :O Men men, det var riktigt trevliga människor där, och vi hade kul...TILLS..några tråkiga dryga nerds kom dit och var tråkiga...Hehe nej men vi drog väl hem ungefär då så..

Japp, mitt rum som jag stod med jävligt länge igår blev ju inte färdigt, så får fixa det nu. Sen kommer släkten om två timmar, och därför blev jag väckt nu, snyft.

För att vi älskar oss själva. Aningen lökiga..











Tjing med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0