vad händer i helgen råå?

Jag orkar helt enkelt inte skriva. Jag är en lat sate. Oh yes I am.

Var på bio igår med klassen och såg Kick Ass, sjuk film, se den. Skulle hem från skolan idag..konstigt...men hann träffa på nells, soufen+robbie (dom är siamesiska) och så träffade jag josse som jag inte har träffat på 1541684 år. Kul att se gladisen igen. Så fin.

Jaja, vad händer mer då. Har en rätt packad helg framför mig.
Först tung dag i skolan imorgon 8-15, sen måste förmodligen jag och päls stanna och plugga lite -.-. Sen vällingby och kanske träffa belle om fanskapet orkar röra sig dit, för vi ska köpa present till lovert som har fyllt år.
Sen klockan fem blir det cykellampsfabriken, där vi fortfarande efter en jävla massa timmar jobbar. Sen träning direkt efter. Skulle till lovert på kvällen på tjejmiddag, men måste självklart komma senare. Är pisstrött på att säga: "kan inte, jag har träning". Det är fan fredag. Hade jag en egen värld där jag bestämde skulle jag straffa folk med dödsstraff om dom tränade på fredagar...nästan så i alla fall.

Efter träning blir det i alla fall lovert's place. Får komma sent..
På lördag ska jag fixa lite stuff i stan, och kanske klippa mig, sen ska jag träffa världens bästa steffen.

På söndag är det dags för....*dum dum dum duuuuum* The big FINAL! Vinner vi ska jag leva livet resten av dagen, och förlorar vi ska jag nog lägga mig under täcket  deppa i några dagar.

Måste ju börja packa till götet också, för nästa vecka på onsdag bär det av. Fem roliga dagar med girlsen. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0