bajs

Lite bajsdag/lite bra dag.

Dagen började kasst med att bussen var typ tio minuter sen, och jag blev rätt stressad eftersom vi hade nationella första lektionen. Fick i alla fall skjuts med en kompis som också hade fått lite panik. Taaack!
Nationella gick bajskorv. I alla fall hördelen. Den gick bajsrumpa. Bajs är ett bra ord.
Efter nationella rullade dagen på med äcklig lurre självklart också. Vändningen kom vid sista lektionen när vi skulle ha spanska, men så såg jag på tvn att lektionen var inställd. GAAAAAH. Blev stört glad, helt lycklig, och skrek kanske lite för ljust och lite för högt. Folk stannade och tittade på mig, och enligt palén så var det en definition på fjortisskrik. Jaja, älskar små minilyckogrejer.

Senare blir det mer tråk och mer bajs. Bäst för minisarna att dom är snälla idag och bäst att min egen träning går bra, annars...

tjuuuz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0