damptjej

Pissäckelbajssnö. Eller kan man ens kalla det snö? Pissäckelbajsslask. Stressade hem från skolan, bussen fastnade i snön, så vi stod stilla en jäkla lång tid. På med basketkläder, iväg till igen bussen, som precis åkte förbi mig, FEM MINUTER FÖR TIDIGT. Sen kommer inte nästa buss heller, och bussen efter det är sen!! Blev stört stressad..och kall, men hann i alla fall precis i tid till knatteträningen. Josse var med och hjälpte mig idag, och det gick superbra. Idag var dom riktigt söta och snälla och ville mest kramas, hehe. Stort plus till dom små sötnosarna...ibland. Hur som helst, tack älskade josse för att du var med och hjälpte.
Sen vidare i slasket snabbt så in i helvete till min egen träning. Ganska seg träning, men chill.
Sen kom mamma och hämtade mig, och vad fan hade hon med sig i bilen om inte underbara bullar!? Då blev jag nästan arg. Onödigt damp faktiskt, men det är jobbigt när man verkligen verkligen verkligen försöker vara nyttig, och försöker att inte småäta hela tiden, så har nån liksom en massa bullar till en. Haha egentligen, vad fan blir jag sur för?! Men ni förstååår fan inte hur gärna jag vill frossa i mig 5425848947 bullar. Men nej. Jag tänker stå emot. En vecka har jag sagt, och jag ska klara det.
Nu måste jag verkligen plugga eftersom jag sket i det igår och inte kommer hinna imorgon...fast nä. Vill se paradise hotel och dricka te istället. Så jag tänker göra det. Har noll motivation till att plugga, eller göra något annat än att se på film och äta. Är lite inne i en trött/arg-period. Lugn nu. Andas in. Andas ut. Sorry om det blev lite mycket svordomar förresten, det får ni ta.

Mickis när du läser det här. KOM HEM. Jag har tråkigt. Mamma och pappa är tråkiga och sura, så kom heeeeeem. Saknar dig. Hon är bara på bio alltså, eheh.

Kommentarer
Postat av: aman

jag älskar dina dampinlägg mulle, så härliga att läsa! :D haha

2010-11-09 @ 22:20:15
Postat av: jenny

hahah jag håller med!

2010-11-10 @ 17:00:11
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0