onsdag

Ännu en kort dag i skolan!! Vad är det med den här veckan?!?! Så jäkla skönt! Har haft en massa håltimmar, och totalt bara haft fyra lektioner. Idag hade vi håltimme igen och så grejade vi så att vi fick skippa sista lektionen också, så vi slutade elva. Lövely. Sen kikade jag lite i vällingby medan jag väntade på mickis som segkorvade sig, men sen kom hon till slut, så tog vi sälle hem. Sen har vi suttit och skrikit och skrattat en massa. Mickis har pratat om farmville, och jag har pratat om min underbara banan och om middagen. Jag lyssnade inte på henne och hon lyssnade inte på mig. Underbart.

Förresten blev jag extremt mobbad idag i skolan. Alltså vem vet vad "orgier" betyder. Det stod i en text, och jag är ju inte så bra på ord som jag säkert har sagt förut, så frågade jag vad det betydde, och så nämnde jag att jag tänkte på sånna där orcher i sagan om ringen. BIG NONO. Inte bra camilla.



Ska groffa mig lite nu, och sen ikväll blir det fys och träning mellan kvart i sju oh kvart över nio. ORKANTE. Inne i en tråkperiod när det gäller basketen nu. När det gäller det mesta i för sig. November...
Men är ändå lite positiv för det är torsdag imorgon och har ingen träning, utan bara lagfoto vilket är skönt. Sen efter det är det fredag och heeelg! Ser ut att bli en nice helg också! :D

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 22:49:09
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0