söndagsmys

Har precis haft filmmys med jenny. Först såg vi beck-levande begravd och sen blev det hip hip hora. Vi lyckas ofta göra seriösa filmer oseriösa, så beckfilmen blev inte bara spännande utan jäkligt rolig också. Hip hip hora, ja vad ska man säga? Jag älskar den filmen. Så jäkla söt, och först idag så märkte jag att den spelas in i min skola, blackeberg gymnasium. Skumt att jag märkte det nu. Fett coolt. Det gör mig ännu mer kändis. Först att paradise hotel emanuel har nuddat min kamera och nu det här. Shit alltså, vad är det som händer..

Annars då? Är jävligt glad. Har lyssnatt på grym musik hela dagen och blivit jäkligt taggad. Har fått världens crush för maskinen igen, så säger godnatt med en grym låt, en glad en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0