har tråk, sorry eheh

När man inte orkar plugga eller något annat och har kollat ikapp alla program och alla bloggar, vad gör man då? Råkade se en sån där jobbig lista, så det blev min sysselsättning.

Du heter? 
Camilla

Smeknamn: 
Cami, milla, millan, bali

Låt som du sörjer till när du är ledsen? 
Väldigt olika. Lugna, vackra låtar. Bland annat Wonderwall med Ryan Adams och Soulmate med Natasha Bedingfield. Okej jag erkänner, en låt med Miley Cyrus också, When I look at you. Plus en massa andra låtar, men dom är några av många som jag gillar. Har en ledsenlista på spotify och på ipoden som är rätt mysig.

Beroende av? 
Mat och sötsaker.

Vad tror folk om dig? 
Ingen aning faktiskt, men skulle gärna vilja veta. Kanske glad och rolig ibland och seg och tråkig ibland. Jag har mina olika perioder.

Vad får du oftast komplimanger för? 
Hmm.. Jag vet inte riktigt..har fått fina kommentarer för min kropp, typ min mage, men det var länge sen haha. Sen har jag hört på senare tiden att mitt hår är fint. Personligen skulle jag nog säga att det ser ganska risigt ut.

Hur imponerar man på dig? 
Är man rolig och ler mycket så går det ofta hem hos mig.

Brukar du skratta för dig själv? 
Ja det gör jag nog ganska ofta faktiskt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? 
Typ jaaaa. :P Om nån timme :$Tråksms från mickis, sorry, det blev inget smaskigare.

Var bor du? 
spånga bree

Trivs du där? 
Ja det gör jag helt klart.

Hur svarar du i mobilen? 
Det beror på. Svarar jag på hemtelen är det blir det oftast "Hej det är camilla". På mobben säger jag oftast bara "hallå". Eller om typ mickis eller jenny eller nån ringer så blir det ofta "Vad vill du" "Tja tönt" Eller nåt lite slappare.

Vem ringde du senast? 
Mickis - som langade dissen.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: 
Sista meningen? Puss hej, tror jag haha. Samtalet handlade bara om vad hon gör på sandhamn, och så lite om min bajsrygg. Så ni vet. Skriver ni upp? Inte? Gör det vafan.

Brukar du komma i tid:  
Njää, några minuter sen blir jag ofta.

Hur känner du dig nu:
Trött, trött, bajstrött.

Vanligaste färg på dina kläder: 
Svart, vitt och grått tror jag. Askul färger! Happy thoughts.

Vad tycker du om fötter:
Älsar dom. Hahaha fast nä. Tycker fötter är fula oftast.

Vad saknar du: 
Just nu saknar jag värme. Solvärme alltså. Snart hawaii. Lite mer allmänt så saknar jag något mer, vet inte riktigt vad, men något saknas ofta.

Hade du en bra kväll igår:
Nej. Träning som slutade dåligt med sura coacher för att vi sög, så det var väl inte det roligaste.

Favoritdryck på morgonen: 
Te!!!! <333333333333333

När brukar du oftast gå och lägga dig: 
Runt tolv.

Är du blyg?
Ja det är jag definitivt. Inte så mycket att göra åt. Jobbar på det. Men jag känner att jag måste känna en person väl innan jag kan släppa loss.

Är du nöjd med ditt liv:
Det är väl helt okej, men ibland när jag tänker till så får jag en så tråkig bild. Skola varje dag och sen basket. Jag har i alla fall en underbar familj och underbara vänner som gör livet roligt.

Är du bortskämd: 
Jag har aldrig tänkt att jag är bortskämd, men lite kanske. Det beror lite på hur man ser det. Jag tycker alltid att alla mina kompisar får mer pengar och grejer och sånt av sina föräldrar, men jag får ju i för sig härliga resor ett par gånger per år, så det kanske också räknas som bortskämd? Lite bortskämd är jag nog.

vad gör du i morgon: 
Skola, och sen blir det harry potter. TAGGGAAAAAAAAAAAAAD SOM FAAAN!

Vad är det värsta du vet? 
Det vanliga. Falska människor blir jag riktigt trött på. Sen all skit som rassesnack och sånt. Hate it. Och så hatar jag när man ser andra personer lida men inte kan göra något. Det måste nog vara det värsta. :(

Har du bra vänner och äkta vänskap? 
Det har jag verkligen. Det finns dom vännerna som betyder så sjukt mycket och som jag vet alltid finns där för mig genom allt. Ni är så fina.

Vad är det finaste du fått? 
I presentväg? Jenny gör alltid extremt fina presenter till mig. Hon sätter ihop fina tavlor med bilder på oss, och fina texter och ord som är speciella för oss. Det blir jag så jäkla glad för. Det är speciellt. Du är bäst.
Sen har mamma, pappa och mickis gett mig så jäkla fina grejer genom åren. I för sig kan man säga att min familj är det finaste jag fått. Tryggheten.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Mamma ringer jag ofta först, men jag kan inte riktigt prata med min familj om allt, dom fattar inte allt.
Den som jag alltid kan prata med när jag är ledsen och arg är jenny. Hon lyssnar alltid, tröstar och får mig alltid på bättre humör.

När grät du senast: 
Jag vet inte. Kommer inte ihåg specifikt tillfälle, men förra veckan kanske.

Vad skulle du göra om du vann några miljoner: 
RESA!

Vill du gifta dig?
Jag tror det, men det viktigaste för mig är att hitta en fin pojkvän och få underbara barn. Det är min dröm.

Vill du ha barn? 
Jaaa!

Är du musikalisk? 
Nja, det kan jag nog inte påstå. Men jag ÄLSKAR musik.

Vad dricker du helst när du är törstig: 
Cola light ♥ 

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja vi bor alla tillsammans. :)

Har du någon gång gråtit dej till sömns: 
Ja!

Biter du på naglarna: 
Nej, jag hajar faktiskt inte grejen med det? Hungrig?

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Har inte gjort det, men jag skulle gärna testa på båda. Jag älskar adrenalinkickar och att liksom utmana mina rädslor. Då har jag alltid som roligast. Löv it.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Thailand, USA, Costa Rica, vilket ligger längst bort? :$

Badkar eller duschkabin?

Badkar är nirr!

Chips eller popcorn?
Chips. Big like!!

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice dirr!!!

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Drog en donk. Själv. Haha nejdå, med mami och mickis. Jag stod för ätandet.

Favoritchoklad?
Vanlig marabou mjölkchoklad. Stört gott!


Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej, men mamma beställde precis hem en grej som jag har sett på tv-shop. Tror det hette Zumba, nån dansgrej där man ska förbränna en massa. Det verkar asnice, så det ska jag testa på! :D

Vad var det senaste du handlade?
Harry Potter biljetter! AAAAAAAAAAAAH.


Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nja tvek. Inte riktigt kärlek liksom. Kanske för några få, men jag tror inte riktigt att det kan vara kärlek vid första ögonkastet. Kanske in their dreams hehe.

När besökte du ett sjukhus senast?

Det kommer jag inte ens ihåg när det var. Frisk som en nötkärna..typ.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Haha jag har haft så många mongotelefonsvarare genom tiderna. Tja det är gunde, kom upp till norrland vettja. Alltså jag vet inte vaaad jag snackade om. Och sen hade jag nån när jag lekte skånsk också. Och nån när jag låtsades vara där på nåt sätt. Men folk började hata lite, så jag skaffade en seriös istället hehe. Hej det är Camilla, jag kan tyvärr inte prata just nu så lämna gärna ett meddelande...blöblö.

Vad har du i din väska?
Jobbig fråga. Det är för mycket. Skolgrejer lite smink och en massaaaa smågrejer.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Dricker oftast te. Mumsi. Sen lyssnar jag alltid på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0