ååååh

Fyfan vad jag önskar att vi hade vunnit sm-finalen för nåt år sen. Var det ett eller två år sen? Det måste ha varit två år sen, om jag minns rätt. Fyfan vad nära det var. Vi var grymma, luleå var grymma. Det var så kul...tills vi förlorade hehe. Det var inte kul. Jag var ledsen i typ ett halvår efter. Det skulle kännas så bra att kunna säga "vi vann SM-guld". SM-silver är ju grymt det också, men inte samma sak liksom, även om det som avgör kan handla mycket om tur. Fast dom var jäkligt grymma. Vi också. Sitter och tänker tillbaka på matchen. Åååh det var tider. Jag låter som en kärring fan. Men det var verkligen underbara tider. Det var vårt år. Vi hade kämpat så hårt. Faaan att vi inte vann alltså. Bajskorv. Jag tyckte att vi var värda guldet faktiskt. Jaja, ska inte älta det mer nu. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0