hey you.

Hey boyzzz and girlzzzz.

Tänkte langa in en skön idzidz låt. Så ni blir taggade. Än finns det lite tid kvar att satsa. Kom precis hem, och sitter nu och pratar med josse på facebook. Saknar henne redan. Hon sitter tydligen med en ispåse i pannan. Hon fick nämligen en stor bula i fejjan ikväll, och även ett litet minijack i näsan. Hahah, vet inte hur hon lyckades faktiskt. Hon skulle ner på golvet och leka snygg (hon är fett snygg men ändå), och så råkade hon slå i vardagsrumsbordet. Hahaha. Klumpig chey.
Var alltså med josse ikväll. Hade först andra planer, men dom sprack totalt, så det blev party med min älskling. Träffade en massa nya sköna människor och hade jättekul. Jag är glad nu att jag drog tummen ur röven och pallade dra mig dit. Sen kom även päls och hennes kompis dit. Supermysigt. Älskar när jag har mina underbara vänner runt omkring mig, då mår jag som bäst.

Nu är jag trött som fan, så ska sova dirr. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0