hypeee

Wazzaaaaaap nerds.

Nice dag idag. Skrattat en massa, framför allt på idrotten. Vi spelade volleyboll och vi var så jäkla taggade, vi var grymma fan! Fast nää. Vi sög haha. Dog av garv för att alla sög så hårt och bara träffade varandra. Men hype var vi i alla fall, så det var kul.

Slutade tidigt nu, och känner mig riktigt pigg och glad. Solen har kommit fram också, men stövlarna var ändå på idag. Usch vilket bajsäckelväder det var imorse. Hatar det. Jag vill ha sommarlov, gaaaaaaah. Men rätt snart blir det hawaii i alla fall. NICEEE! Jag längtar som fan alltså!



Ikväll blir det träning som vanligt igen. Igår var det tydligen riktigt risigt på träningen så idag blir det lagmöte också. Hoppas fan att det hjälper, pallar inte mer, det ser rätt illa ut för oss.

Btw, det är fredag imorgon! Blir lika chockad och glad varje vecka när jag upptäcker det! :D Ska träffa min bensen, så får vi se vad som händer och så.

Nu är jag sjukt sugen på oboy så ska fixa det dirr. Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0