natti

Inge mer kungarna av tylösand. Fett sorgligt, det var underhållande. Det gav mig en massa skratt. Idag är det ju förresten "säg skägg till allt dagen". Jag failade lite på den måste jag erkänna. Älskar ordet skägg, det gör mig glad! :D Men glömde lite att säga det idag. Imorgon är det i alla fall "Slap a farmer day", så dom som bor på ekerö får ju passa sig lite...har nog en som jag måste slappa lite imorgon hehe. Jag gillar alla dom här nya dagarna fan. Imorgon blir en chill dag. Ska vara utklädd till lik, vi har tävling i skolan, så min klass ska vara en massa lik och en massa kända mördare/psykon från skräckfilmer. Jättekult, vet inte riktigt hur jag se ut.

PTOI har ni sett den här videon med fjorrebloggarna och snygghugo? Jag kanske är efter, men har inte riktigt koll på dom där bloggarna. Den är ju dålig egentligen. Men ändå gillade jag den. Eller så gillar jag snygghugo, eheh.



Nu ska jag nog sussa. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0