övningskört

Jag övningskörde idag för andra gången i mitt liv. Jag var mycket bättre än förra gången i alla all. Det är nog svårt att vara sämre än vad jag var då i för sig.
Jag körde lite runt ett kvarter, och blev så stolt över mig själv när jag satt där i bilen och körde, även om jag fick motorstopp varannan sekund. Blev stört glad, och allt gick perfa! ...tills en jävla surgubbe körde upp så tajt han kunde bakom mig och tutade om och om igen. Jag fick lite panik, och skrek på mamma att hon skulle hjälpa mig. Alltså jag hade fått motorstopp i en liten minikorsning, och vi körde i lunda där det inte var några bilar alls typ förutom övningskörare. Men så kom den där gubben, och mamma FLIPPADE! Hon sprang ur bilen, ryckte upp gubbens bildörr och skrek och skällde ut honom så jävla hårt. Jag satt kvar där i bilen och blev fan lite chockad. Trodde dom skulle börja slåss. Mamma var så jäkla arg och tydligen han också. Han frågade typ "varför står hon bara där?" För att jag övningskör, och har fått motorstopp dumhuvud!? Jag hade övningskörningsskylten på så den hade han inte missat. "Jag skiter i om hon övningskör jävla bitch", sa han istället.
Hahah, nu efter så garvar vi ju bara, men det var så skumt när det hände, hahaha trodde verkligen mamma skulle börja slåss.

Jag var i alla fall jätteduktig tycker jag!

Nu blir det match! Tjing.

Kommentarer
Postat av: jenny

annika klappklappklapp

annika klappklappklapp

annika klappklappklapp

oooooooh annikaaaaa :D

2010-10-16 @ 14:33:33
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0