pluggaaa

Försov mig imorse. Eller försov mig och försov mig, jag bara tänkte att vi började senare, så jag tog det lugnt hemma och sen när jag stod på perrongen och skulle åka till skolan, så tittade jag på klockan och såg att hon var typ halv elva, och först då kom jag på att jag var sen...det var lite skumt faktiskt. Kom lite sent till fekken, men fick iaf jättebra på diagnosen som jag tyckte var svår, så då blev jag gladis. :D

Nu är jag inte lika gladis, för jag har en kväll full med plugg framför mig. Skippar träningen också. Har spanskaprov imorgon, specialidrottsprov, och så ska jag läsa typ 60 sidor engelska. Jag borde ha börjat tidigare, och det inte det att jag är lat (även om jag är det) men jag har verkligen inte haft tidigare. Orkar inte med den här stressperioden som alltid kommer när jag stressar sönder dan innan prov och så. Måste skärpa mig lite, men vet inte riktigt hur.  

Aja, dags att sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0