segt

Fuck missade första avsnittet av paradise hotel. Fast jag booorde kanske inte börja följa det. Mina kvällar är rätt stressiga och fyllda ändå...men jag vill se, så jag ska se ehee.

Dagen var tråkig. Inspekterade en cell i skolan. Första gången i mitt liv som jag tittade i ett mikroskop..rätt coolt faktiskt, men jag visste inte vad det var jag såg eller hur det skulle se ut så det gick inte så värst bra. Antecknar ni det då?
Jag valde sam hallå, jag tycker jag klarar mig rätt bra utan det där ändå.

Imorgon blir det stresstisdag som vanligt nu för tiden. Skola, hem snabbis, knatteträning, egen träning, sova.

Har gått tillbaka till mina dåliga vanor. Somnade när jag kom hem efter skolan, och då blir det på kvällarna som jag måste plugga. Orkante. Men man orkar ju inte liksom gå hem från skolan och börja plugga direkt då. Nej det funkar fan inte. Ni som inte har träningar, ni borde fan ha all tid i världen till att göra en massa roligt?
Nej jag ska inte klaga, vad skulle jag göra utan min träning och utan mina älskade vänner i laget. Bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0