söndag

Igår träffades vi först en massa tjejer hemma hos mig, sen bar det av in mot stan till jennys kompis lukas som hade fest. Det blev lite kaos ett tag, men senare under kvällen blev det jävligt roligt ändå så det var kul! :D Efter att ha tittat på bilder från igår så kan jag konstatera att min näsa lever sitt egna liv, den är överallt, haha. Sen att fjorreposerna alltid kommer fram under kvällens gång.

Idag så blev bio med familjen. Jag ville se facebookfilmen, men nej nej, det blev nån asrandom dålig film med ett långt namn som jag inte kommer ihåg. Mysigt med bio i alla fall. Kikade också runt i kista med mickis innan, och så bjöd hon på fika. Det satt ganska fint faktiskt.

Ikväll blir det chill med jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0