The words of Elsa

Hej bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! pusspuss!! (tänk att jag ser ut som Animissen)
Idag har jag på mig följande: Underkläder (säxiga), Jeans (TAJTA) och en tröja (skoja!)
Jag anstränger så pass mycket för att impa på elsa (snyggaste bruden i skolan, ingen tvekan där!!!)
Men chansen att jag får chans på henne så att säga är minimal och därför vänder jag mig nu till er, kära läsare. Hjälp mig. I need som löööv. Jag är en Mulle och rätt så snäll ibland med. Vill ni ha mig? Messa mig, här är mitt nummer 0768608493. Ring och jag är din!

Låt mig fresta er med lite poesi:

Jag vill ha dig
vill du ha mig?
Jag är väldigt rolig
och man kan kalla min personlighet för solig
jag har väldigt fina händer
och du på mig alldeles säkert tänder
mitt hår är långt och platt
jag ser ut som en katt
i mina ögon du kommer  drunkna
i min mage du kommer insjunkna
Jag är kär i min mobil
och jag gilllar fil
men ni kan få bli delad etta
mig kommer ni aldrig kunna mätta

Kan ni motstå mig? svar nej. 

You know you want me. XOXO Mulle

Vill ni veta varifrån dessa genialiska ord kommer? http://elsaohlens.blogg.se. Där finner ni alla svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0