jag är fett fresh

Fredaaaag! NIRR! Asskön dag. Matte första lektionen var väl det enda som tog emot lite. Jag fattar verkligen inte ett skvatt av det vi håller på med nu. Inte kul. Jag försökte faktiskt jobba lite själv med matten när jag hade håltimme själv också. Fett duktig chey. Har inget individuellt val på den timmen till skillnad från resten av klassen. Hur som helst kom en lite ensam och vilsen palén sen som tydligen också hade håltimme. Vi försökte vara duktiga, men ingen av oss fattade ju vad vi gjorde så det blev istället guinness rekordbok dirr.
Sen hade vi det kult på idrotten igen och sen slutade vi tidigt. Fyfan vad tråkigt för er att läsa om min dag i skolan haha. Ge upp, sluta läsaaaa! Jag har faktiskt inget kul alls att säga idag. Ahmen sluta dåå!! Lägg ner nu. Ska vi slåss eller?
Jag och mina kompisar kom idag på att vi köra en "fråga camilla" varje fredag, eftersom jag satt och delade med mig av en massa konstiga erfarenheter. Haha. Fick bara ur mig en massa konstigt äckligt blaj idag. Vi gick in i datasalen, och så sa jag "asså fan vad min mage känns lös idag". Haha, jag hoppas inte nån därinne hörde. Det blev lite fel. Jag menade att den liksom kändes fettig idag, hängig typ haha. Sen kom jag på mig själv med att sitta och berätta om hur man ska klämma finnar. Så jäkla fresh visst? Nej men människor, döm mig inte nu, jag är bara mänsklig.

Btw, fick hem skolfotot igår. Ensamfotot var väl ingen hit direkt. Ser ut som en lökig, glansig alien med ett stort leende på läpparna. Gillart! Klassfotot var väl ganska normalt. Ska alltid ha största leendet. Men jag var ju och är ofta ganska glad och jag ser ut som ett mongo om jag försöker le med stängd mun, vad ska man göra? Operera på nåt sätt kanske? Eller inte, man ska vara glad, det är bra.
Annars då? Jo man ser ju fettvalkarna på ryggen haha. Lite tajt tröja, och lite tajt bh såg jag nu. Det ser ut som två korvar på min rygg. Haha.
Nu är jag färdig med klagandet, tycker ändå bilden funkar! Min klass är fett snygg. Den är faktiskt jäkligt bra också.



Oj, jag måste chilla med långa inlägg. Jag ska nog sluta berätta om mina mattelektioner. Det kanske inte är så där jättekult. Men jag måste liksom få ur mig det. Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0