:D

Solen skiner och idag är jag verkligen glad som en lärka. Och vad fan är en lärka egentligen?! Tror jag aldrig har sett nån. Meningslösa sak, dö. Okej chilla, jag var ju glad. Eller jag är glad alltså.
Antingen vaknar jag på den sura sidan eller på den riktigt glada sidan. Folk frågar ibland om jag är full när jag vaknar på den glada sidan, och det var den sidan jag vaknade på idag. Sen första lektionen fick jag tillbaka mitt matteprov...dumdumdumduuum. Jag fick mvg!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAHHHHHHH. Blev så stört jävla sjukt cpglad!! :D Faktiskt. Glad+glad=jätteglad. Hype!
Sen var dagen bara allmänt chill. Åt typ tre olika maträtter till lunch. Tog självklart allt som gick att äta.
Och på naturkunskapen tog vi blodprov på oss själva för att se vilken blodgrupp vi är. Fan det var fett läskigt faktiskt. Det gjorde ju inte ont, men det var så äckligt att trycka av på sig själv, alla blev helt skakis, och några vågade inte prova ens, kärringar hehe. Puss på er.
Hur som helst, solen skiner och jag slutade tidigt. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0