blaj

Meningslöst snack på g. Jag varnar er. Sluta läs.

Har en tendens att kisa lite extra med det ena ögat hela tiden. Nej, det är ingen liten flirtgrej jag håller på med, det bara blir så. Folk frågar mig ibland varför jag gör så, och grejen är att det är inget jag tänker på. Men nu på senare tiden har jag kollat mig i spegeln när jag kisar. Kan kisa mycket mer på det ena ögat. Vet inte varför, dom är lite skumma. Och det ena blir lite mer kisigt, även om jag inte kisar liksom.

Jag är lite sne av mig. Alltså flera av mina kroppsdelar är lite sajkade. Kan mamma ha druckit alkohol under graviditeten? Lugn nu mamma, skojar bara. Lite snett hit och dit gör väl inget. Mer unik bara, visst? Elleeer...

Bäst att jag stannar här. Känner att jag har en massa mer blajande på g, men skiter i det för er skull.

Aja godnatt. Slänger in en bild från i somras när jag var extremt brun. Saknar!! Meningen med bilden var egentligen att det var en kudde där bak...fiffigt camilla. Jag ska sova...kudde. Det klickar liksom. Fast nä.
Förresten kan man se pyttelite av det där kisandet jag snackade om.  GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0