down

Slutade tolv idag, och då drog jag päls och sofia hem till mig för lite plugg. Eller dom våldgästade mitt hus för att tvinga mig att vara mattelärare. Men innan plugget drog igång bakade vi först hallonpaj, man behöver ju energi hallå. Det blev en rätt failad hallonpaj erkänner jag som älskar typ allt som går att äta. Men vi åt glatt ändå. Och sen satte dom igång att plugga flitigt medan jag chillade galet och fick hjälpa dom då och då. Skrattade en massa också. Big love.

Dagens träning: KAAAAOS! Så jävla komplicerade spel. Assvårt fan! Alla var helt lost. Det var helt nytt spel i för sig, men vi såg pissdåliga ut helt enkelt. Det var kaos. Jaja...vi jobbar vidare. Keep your head up.

Nu blev jag plötsligt lite depp. Behöver en kram. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0