hmm

Jag har aldrig brytt mig om politik särskilt mycket. Jag vet att det är allmänbildning, men jag dör av tråkighet helt enkelt. Men när jag blir 18 ska jag fan försöka bli mer insatt. Inför det här valet har jag bytt kanal när alla reklamer för olika partier har kommit och så, och inte intresserat mig på egen hand heller.
Men EN sak vet jag, och det är att jag vill ha bort jäkla sd. Kolla elsa, jag har faktiskt en åsikt angående politik. :D
Jag är en av dom som ser dom som rassar. Vad gör dom i riksdagen? Illa pernilla. 

Nu ska jag fixa ihop en smoothie. Herråå

Kommentarer
Postat av: elsa

väldigt bra mulle, nu gäller det bara att fatta allt annat också! typ vem fredrik reinfeldt är...

2010-09-20 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0