morsning nerds

Igår vid 00.00 hade jag precis släckt lampan och lagt mig till rätta och kände i hela kroppen hur trött jag var. Vad händer? Jo när jag liggar där asskönt så hör jag plötsligt ett ljud. Ett surrande. En flugjävel är instängd i mitt rum..Ångest. Det är bland det värsta som finns, när man ska sova så hör man ett jäkla surr i örat. Det funkar inte! Så av med täcket, fram med en fettobok, och så sprang jag efter flugan runt runt runt i mitt rum i tjugo minuter innan jag fick den. Usch fy fan vad jobbigt det var. Okej om det skulle vara en mygga jag skulle smälla, för dom är liksom långsamma, men flugor är fan assnabba, så det var svårt som fan. Jag kom till slut på en ny teknik, när jag fick ta av tröjan och så försökte jag kasta den som ett nät. Njää det funkade inte riktigt heller, så jag blev vild och började slå efter den igen istället. Till slut fick jag in en riktigt härlig snärt, och så blir det tyst. Ehehe. Oopsie.

Har btw blivit mycket snabbare på mornarna. Äter, slänger på mig nåt fult, pallar knappt sminka mig, borstar tänder...och sen då? Vad har jag gjort tidigare i mitt liv som har tagit sån tid? Ingen aning faktiskt. Men nu sitter jag här, och har faktiskt hunnit städa mitt rum också. Känns riktigt bra!

Snart är det dags att kubba till bussen. Have a good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0