YOOO

Är glad idag! Livet känns liksom bra för stunden och har gjort det ett tag. Har varit lite tjurig efter dom senaste träningarna, men förutom det så känns allt rätt så bra. Jag är glad, jag skrattar, jag är med mina bästa vänner.
Kommer säkert få en dålig dag imorgon bara för att jag nämner det här nu, så brukar det bli.

Hur som helst, skolan var okej, lekte avatar. Nu ska jag ta ikapp lite matte och sen ikväll blir det träning, sen ska jag minsann komma i säng i tid. Tillbaka i in i dom dåliga rutinerna nu, sover alldeles för lite.

Imorgon har vi bara halvdag i skolan. U to the nderbart. Hehe. Känner redan att det behövs. Och det verkar som att päls och fia ska våldgästa mitt hus då och tvinga mig att vara mattelärare...Vi får se hur det blir med det. Ibland är det inte lätt att vara snillet, vad ska man göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0