big like

Åh är på bra humör!! Chill dag, slutade tidigt också.

Vi (jag och fyra tjejkompisar) har äntligen börjat planera resa för sommaren. Verkar som att det blir kos, zakynthos eller rhodos. SHIIIIIIIIIIIT längtar redan.

Nästa helg smäller det en massa. På fredagen ska min bästa älsklingsbebo firas med brakfest, och på lördag är det miniligan och sen blir det förmodligen krogen med johanna och lite boys. På söndag är det match och sen ska vi väldigt sent fira min och min kusins födelsedag med släkten.
Ser verkligen fram emot nästa helg, kommer bli skitkul!

Förresten grattis till palén och emil som fyller 18 idag! Nästa helg kör vi! :D

Nu har jag lite grejs att fixa, herrå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0