bra camilla. vill sova.

Det blev powernap på tre timmar istället, så nu hinner jag inte göra någonting. Awesome.

Usch har ingen lust att träna. Har ingen lust att plugga. Har ingen lust med nånting. Är fett opepp på ALLT...utom att sova och äta. Har än en gång kommit in i en liten svacka att sova för lite på nätterna och komma hem och däcka då istället. Och då blir jag fett trött, seg, sur och stressad. Hela helgen är sjukt schmäck och jag vet inte när jag ska hinna sova. Sportlov om en vecka. Orkar inte ens en vecka till fan. Kanske sjuk imorgon.

Förutom det så mår en nära vän till mig dåligt, vilket gör mig ont i hjärtat. Svårt att veta vad man ska göra, och ännu svårare att se sin vän ledsen. Finns här, även om det inte känns tillräckligt i sånna här lägen.

Hejdå bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0