camilla drömmer

Sitter och tänker på grejer jag är taggad på. 18-års fester, krogen, sommaren och resor, studenten, och vad jag skulle vilja göra efter gymnasiet. Är ju en ganska normal tonåring (eller..) så hade tänkt mig civilekonom på dirren. Driver. Aldrig! Låter alldeles för torrt. Nej men jag skulle vilja flytta till nåt varmt schtekigt ställe nåt år och typ jobba som dj, fatta vad nice!!! Eller kanske bartender, även fast det är asslitigt, men verkar skitkul. Men dj kanske är bättre. Jävlar vad hype att bara få välja en massa grym musik på nåt partyställe utomlands. Nirr. Låter kanske lite blåst. Inget jag satsar på att jobba med resten av livet, vill bara få släppa loss lite innan jag går in i det seriösa livet. Låter det inte helt awesome?! Bättre än awesome!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0