Deppinlägg. Sluta läsa...nu.

Från bra till dåligt. Har som jag sa förut en dålig dag. Blir så trött på basketen, usch jag tappar motivationen och det går dåligt och jag orkar inte med att det liksom är inställningen det är mest fel på. Den är svårare att ändra på än att liksom öva på att dribbla. Jag vill ha ett lag. Vill att vi ska vara som en boll - sitta ihop, alla ska sträva efter samma mål, vi ska veta vart vi har varandra, vi ska ha en jävla vilja tillsammans. Finns det? Nä. Blir trött på mig själv när jag bara lallar. Eller alltså det är kul att bara flumma runt ibland, men det blir alldeles för mycket när man inte är motivativerad till att fokusera. Fast längst in är jag ju ändå motiverad som fan, vill köra stenhårt, som ett lag. Men det känns fan som att det inte går.

Förutom det så kom jag hem till ett rent helvete. Det första jag gjorde var att göra pappa sur. Score. Sen började Mickis och mamma att tjaffsa, och allt slutade med kaos och nu sitter alla så utspritt i huset som det är möjligt. Kul.

Tror det får bli en dusch och sen en promenad med musiken som sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0