fettoinlägg

Jaa vad har hänt sen jag skrev sist? En del faktiskt. Igår blev det vinst mot ett annat blackebergslag, så det var kult. Sen kollade jag och soffi på damlagsmatch och myste med pommes och daim heeh.
På kvällen vandrade jag och josse hem till emma där vi slutligen bestämde oss för tid och plats för vår resa i sommar. Zakynthos vecka 27 dirr, kommer bli asnirr. Nu har vi preliminärbokat så det känns asbra verkligen! På kvällen myste jag och josse hemma hos mig med god mat och film.

Idag har dagen tillbringats med mamma i stan. Inte ofta jag gör något med mamma, så det var jättemysigt! Vi tog en fika och kollade runt i affärer, och jag fick med mig ett par bruna stövlar hem. Precis vad jag inte behöver, men jaja. En sak jag gillar med att gå i affärer är att jag ofta hittar nya sköna låtar. Idag fick jag med två låtar på hjärnan, gillart.




Jag och mami. <3 (Jag ser ut som en man haha)

Nu ska jag storstäda mitt rum och försöka rensa ut skit. Ikväll kommer josse hit igen, innan hon också åker iväg imorgon. :(

Btw, imorgon är det måndag och jag ska göra ännu ett nytt försök att börja bli nyttig. Det brukar hålla tre dagar. Det kan bli extra tufft nu när det är lov. Okej det kommer aldrig gå, men ska försöka. Jag har bytt bakgrund på datan för att bli motiverad. Har nu en bild på victoria secret modellerna haha.

Vill ni höra två saker som suger. Ja det vill ni. För det första, som ni kanske har sett på några bilder så testade jag på blå linser för ën vecka sen. Jag köpte ett par månadslinser, och så hade jag sen lagt dom i linsvätskan i behållarna, och så fick jag för mig att titta till dom idag, och så hade väl inte locket varit ordentligt på, så vätskan hade avdunstat och mina fina sötisar låg där som torra skorpor. Feheeeeett ovärt! GAAAH, pallante.



För det andra är jag astaggad på att dra nånstans och dansa ikväll, och självklart måste det vara söndag. Bajs på det.

Städdags herrå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0