fkb

Tjeeeenare mannen.

Igår firade vi min älsklingsbebo som har fyllt 18, så det var partaj @ jennys place som gällde. Var extremt trött så det drog ner mig lite, men dansade och hade kul ändå. Massor av trevliga och snälla människor där också vilket var ett plus.
Ett stort minus var att nån jävel snodde jennys ipod. Så jäkla fult, och jag blir helt otroligt stört arg på sånt där. Fattar inte vem fan som kan göra så. AAAAAAAAAH.

Imorse kan jag verkligen säga att det var tufft att gå upp. Fyra timmars sömn blev det i alla fall. Hade miniligan imorse med knattarna och dom var så duktiga. Riktigt kul att se att dom går framåt och blir bättre!

Nu ligger jag här i matkoma och orkar inte röra mig. Funtar på en prommis.

Ikväll blir det utgång med ett härligt gäng. Johanna, jenny, malou, emil och fabbe! JARRÅ KROGEN! Haha jag erkänner att jag känner mig extremt oerfaren, men det blir nog awesome!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0