hej deppi

Vad är det som händer?
Jag känner mig helt lost. Är virrig i huvudet. Kan inte fokusera på någonting. Det är som att jag har ludd i hjärnan. Ingenting fungerar! Tror jag är lite depp igen. Trött. Har två dagar i rad sugit hårt på basketen, och det blir ju inte bättre när man gör misstag efter misstag, då går ju självförtroendet ännu mer neråt. Kan inte fokusera i skolan heller. Nästan alla ska bort på lovet och jag vill inte vara hemma. Känner att jag vill iväg och vara ensam ett tag. Åka ut till landet kanske. Fast i för sig, när man känner så, så är det oftast tvärtom att man ska vara med sina vänner för att det ska kännas bättre.

När jag ändå är inne på lite deppgrejs, så kom jag på en grej! Jag kommer inte ihåg när jag senast grät?! Förut i typ högstadiet kunde jag gråta när jag blev frustrerad, stressad och allt, men nu kommer jag verkligen inte ihåg när jag grät. Det var en evighet sen sist?! Är jag kall eller nåt? Hoppas inte det, vill inte vara en stenis. Gillar kramar och sånt mys. Äsch, bara några dåliga dagar. Snart är det nog ett stort fettosmile på mina läppar igen. Pussi, nu ska jag nog hoppa på mickis och tvinga henne att gosa lite med mig. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0