itpl

Till skillnad från igår när jag var tpl så är jag idag inte trött på livet, itpl, fittigt camilla. Det är en fin dag och vi är vidare i sm! Nu är vi i alla fall bland de åtta bästa lagen i sverige, ganska nice visst?!

Nu bjuder dagen på en massa tråkplugg. Ska skriva en fet svenskatext tills imorgon och har noll inspiration. Sen ska jag ta ikapp en jäkla massa matte.

Ikväll blir det solsidanmys och så ska jag träffa josse, emma och jessika (jenny är i london) för att planera resa i sommar. Hoppas verkligen på att vi hittar nåt bra nu, alla resor börjar liksom rinna iväg.

Imorn kommer bli en riktigt skön dag, randig förmiddag vilket innebär lång sovmorgon, och sen inställd träning på kvällen. Då får man lite tid att återhämta sig vilket känns behövligt.

Rolig helg hur som helst!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0