kallt

Sitter hemma och väntar på att en korv ska sluta så jag kan ge henne en massa grejer. Sen åker jag kanske till päls för att hänga lite där. Ikväll ska vi på teater med klassen. Det blir nog kul, men skulle helst stanna hemma. Det är så kallt ute, så när man kommer in orkar man ju inte gå ut igen. Stört kallt fan. Råkade åter igen klicka upp lite sistaminuten sidor på internet. Oopsi. Än finns det hopp! Om typ en vecka är det sportlov, och har ingen lust att vara hemma i kylan. :( Nu räcker det med kyla. Skulle i för sig vilja ha julafton en dag, eftersom jag missade den i år. Det skulle vara sjukt mysigt.

Imorgon ska vi tydligen bada isvak på idrotten. Vad ska jag ha på mig?!?!?! Alltså vi ska klä på oss en massa kläder och sen plurra ner i det iskalla vattnet för att sen försöka ta oss upp. Fett kallt! Jag längtar redan efter bastun efter.

Nu ska jag äta maaaaaat. Förresten så har jag klarat av att vara nyttig i ett dygn. Väldigt tungt! Starkt jobbat tycker jag. Jag ska minsann hålla mig tills på fredag.

Aja, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0