SNÖHELVETE

Vad är det för jävla land vi lever i?! Snön hade försvunnit en massa, och så kommer det här. KAOS. Inga bussar går, tuben går inte heller typ, och det lilla som går är stört försenat. Det värsta är ändå att det är en massa snöäckel ute som förstör mina förhoppningar om att våren är på ingång.

Och ikväll är det sm, undrar ifall lagen från resten av sverige kan ta sig till lilla vällingby i det här vädret?! Men räknar med att dom gör det, så det gäller bara att tagga till nu!!!!

Det finns en sak som är nice med det här vädret. Jag stannar hemma från skolan. Vad ska man göra liksom?! Så chillar galet i sängen, och ska snart mysa ner mig med en film.



Update: Mina kompisar skickade en bild från skolan på dom och deras tallrikar fyllda med tacos. OMG. Dom känner mig och vet hur jag ska tas...men den funkante idag. Idag är jag hemma heeeeeela dagen, mysis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0