söndag. bra helg!

Match förut mot alvik, och det blev en ganska stor vinst. Jag däremot spelade pissdåligt, kunde inte fokusera på matchen. Tror att jag är för trött, alldeles för lite sömn i helgen. Den har varit schmock. Efter matchen åkte jag direkt hem till mormor och morfar i stan för lite släktträff med dom, kusiner och rubbet. Firade mig och cornis som också har fyllt år. Fick med mig en fin adidaströja hem, vilket uppskattades!

Tankarna som rör sig i mitt huvud: stört trött, aptaggad på krogen, ledsen för att jag inte har nåt jobb och inga pengar, livet är dyrt, jag är stressad, vill ändra en massa, måste skaffa jobb, för mycket basket.
Det var dom tankarna.

Nu är det ny vecka som gäller. Nya tag. Match på måndag, tisdag och onsdag. Det är hektiskt alltså. En del plugg kvar också. Ska försöka hålla ut. Sen blir det en vecka lov, stört behövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0