tpl

Det blev en ganska fet förlust. Vi spelade dåligt, men det hade väl sina anledningar. Vi såg sjukt trötta ut, och sen så var luleå mycket bättre helt enkelt. Sista matchen för den här helgen är tidigt imorgon bitti så det blir chill även ikväll. Det har blivit väldigt mycket smällar under matcherna, så kroppen är helt körd nu. Ont överallt. Förutom en fet bula och en massa brännsår, och en höftkula som känns som att den är helt rubbad, så känns det som att någon har tryckt in bröstbenet på mig. Det gör väldans ont att andas, men asch, vem behöver andas. Hmm. Okej ska sluta klaga nu.

Kom hem för en stund och var på helt okej humör, och sen på nån minut så förändrades det. Sitter pissarg inne på mitt rum. Orkar inte med min familj just nu. Så är läget. Och sen är jag sur för att jag kommer behöva råplugga imorgon. BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ på allt just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0