inte på humör

Redan två skoldagar avklarade vilket känns jäkligt näz. Och så missar vi ju fredagen också eftersom vi åker till höglekardalen på torsdag kväll.
Igår vaknade jag upp av sms från skolan att första lektionen var inställd vilket var guld värt - sovmorgon till kvart i tolv satt ju helt okej. Sen sken solen och det var en väldans fin dag. Idag däremot har varit en grå tråkdag. Sov för lite inatt, låg nämligen uppe alldeles för länge och kollade på sista minuten resor. Så idag är jag trött...och sur. Mitt humör har de senaste dagarna växlat mellan astaggad och trött. Just nu är jag pisstrött och myssugen, men mest har jag varit taggad. Dunkar taggmusik hela tiden. Blev tagg efter en bra helg. Är tagg på resa i sommar. Är tagg på att jag har roliga planer för typ dom sex kommande veckorna. Kult. Nu blir det däck i sängen. Pöss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0