yo

Tisdag...hmm kan inte bestämma mig för om den var bra eller dålig. Dålig start, försenad buss, kubbade till tuben och fick sen reda på att min första anuslektion var inställd och att jag började två timmar senare när jag skulle ha kunnat sova...och då blev jag lagom sur, och vräkte ur mig fittax5484984798. Sen kändes det bättre. Slutade en timme tidigare också vilket var nice. Åt korv, skrattade ganska mycket, somnade lite på varje lektion och ritade fina teckningar. Kult! Känner att mitt spårk btw är vårdat och fint...
Det som är lite mindre bra med den här tisdagen är att jag känner mig sjuk. Halsen är illa, och tror att jag även har feber nu. Suck alltså. Tränade i alla fall knattarna som var söta och snälla idag, och sen åkte jag hem, ingen träning för mig idag. Nu ska jag nog tvinga mig själv att jobba lite matte snart, men först bulle och te. Hej beach 11.

Soligt och näz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0