zöööpp

Har precis tränat och sitter nu och ser på lite tv med mamma och mickis.
Chill dag i skolan, förutom engelskaprov - hörövning Jag suger hårt på engelska alltså, hade tydligen missat en massa, och fattade inte riktigt vad det handlade om. Men men...sen gick jag raka vägen hem och lagade pannkakor och sov sen i två timmar. Förutom det så sov jag nio timmar i natt, så nu känner jag att jag har tagit ikapp sömnen lite. Har nämligen sovit extremt dåligt några dagar nu. Nu känner jag mig aningen piggare i alla fall.

Underbart skönt att det är fredag imorgon och inge mer plugg. Har i för sig typ 20 sidor matte att ta ikapp, men det fixar sig hehe.

Supertråkigt att typ alla åker iväg över lovet. Vill inte sitta hemma i sverige i den här kylan. Blöööö.

Aja, fet sovmorgon imorgon, sen två lektioner, sen lov. Ska hänga med jenny på kvällen och antingen blir det utgång med några eller så myser vi ner oss med film. Får se vad vi orkar. Hur som helst ska det bli bra!

Ska fortsätta med mitt tv-tittande nu. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0