-+

Orkar inte lyssna på lektionerna i skolan. Sitter och tittar ut i intet och drömmer mig bort i egna tankar och sen när ja vaknar upp blir jag stressad. Jag blir stressad av allt som rör sig omkring mig just nu. Kom förresten på att jag igår sa till barnvaktsfamiljen att helger passar mig bäst. Och sen kom jag på idag att jag har fyra fullsmockade helger framför mig. Alltså verkligen SCHMOCK. "Ääh nu på fredag?? Kan vi inte säga fredag om en månad istället??"...

Fick i alla fall precis höra lite roliga nyheter. Ledarresan i sommar kommer gå till Kreta och jag har alltid älskat kreta så kunde inte ha blivit bättre! Är så taggaaaad! All inclusive på kreta med skönaste människorna. Hur awesome låter inte det?! Nu fick jag kraft igen att coacha knattarna! Dom ska bli bra fan! Så snart ska jag  som varje tisdag ge mig iväg mot hässelby och lära dom lite nya grejer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0