-.-

Fuck mitt huvud är helt irrigt och stressigt.

- Basket
- Snart en massa plugg (redan skoltrött eheh)
- Fullplanerade helger för typ tre veckor fram gör mig stressad
- 18 - års fest?
- Vad ska man ge för present till bästa vän?
- Pierca naveln eller inte?
- Vart och med vilka ska man resa i sommar?
- Hur fan ska jag få ihop pengar?
- Pallar jag vara barnvakt?
- Vad gör man med folk som man inte gillar?
- Vilket datum och tid?! Ånghest
- Hur fan ska jag och sofie få våra knattar att lyssna och lära och vad fan kan man leka för lekar haha?
- När ska jag köpa det och det och det och det?

Alltså det är verkligen stört mycket som snurrar runt i mitt huvud.

hehe




Godnatt, måste vila huvudet. Shuuz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0